Doporučení titulu ke koupi do knihovny
Následující fomulář odešle e-mail na adresu příslušné fakultní knihovny s doporučením vybraného titulu ke koupi. Všechna pole ve formuláři jsou povinná včetně e-mailu. Na zadanou e-mailovou adresu bude doručen automatický e-mail v okamžiku, kdy je o daném titulu rozhodnuto, zda je či není objednán, respektive zda již je k dispozici pro vypůjčení v knihovně.
- Doporučovaný titul:
-
Bačuvčík Radim - VeRBuM
Horňák, Pavel, 1953-
Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák. -- Vydanie: druhé, rozšírené a prepracované. -- Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. -- 398 stran
ISBN 978-80-87500-94-1
* 659.1 * 658.8:316.77 * 659.1(091) * 17 * (048.8)
- reklama a propagace
- marketingová komunikace
- dějiny reklamy
- reklama a propagace -- etické a morální aspekty
- monografie
659 - Reklama. Public relations. Média