Doporučení titulu ke koupi do knihovny
Následující fomulář odešle e-mail na adresu příslušné fakultní knihovny s doporučením vybraného titulu ke koupi. Všechna pole ve formuláři jsou povinná včetně e-mailu. Na zadanou e-mailovou adresu bude doručen automatický e-mail v okamžiku, kdy je o daném titulu rozhodnuto, zda je či není objednán, respektive zda již je k dispozici pro vypůjčení v knihovně.
- Doporučovaný titul:
-
Karolinum - nakladatelství Univerzity Karlovy v Praze
Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.). -- První vydání. -- Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
ISBN 978-80-246-3075-5
* 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46
- marketingová komunikace
- public relations
- oborová terminologie
- terminologické slovníky
- výkladové slovníky
659 - Reklama. Public relations. Média