Doporučení titulu ke koupi do knihovny
Následující fomulář odešle e-mail na adresu příslušné fakultní knihovny s doporučením vybraného titulu ke koupi. Všechna pole ve formuláři jsou povinná včetně e-mailu. Na zadanou e-mailovou adresu bude doručen automatický e-mail v okamžiku, kdy je o daném titulu rozhodnuto, zda je či není objednán, respektive zda již je k dispozici pro vypůjčení v knihovně.
- Doporučovaný titul:
-
Bačuvčík Radim - VeRBuM
Bačuvčík, Radim, 1975-
Globální a lokální v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. -- 1. vyd. -- Zlín : VeRBuM, 2013. -- 136 s. -- (Protipóly marketingové komunikace)
ISBN 978-80-87500-36-1
* 658.8:316.77 * 659.1 * 316.75-028.78 * 316.73 * 316.422
- marketingová komunikace
- reklama a propagace
- kulturní tradice
- kulturní vlivy
- globalizace
- kolektivní monografie
659 - Reklama. Public relations. Média